eprintid: 29356 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/93/56 datestamp: 2019-05-08 05:59:42 lastmod: 2019-05-08 05:59:42 status_changed: 2019-05-08 05:59:42 type: article metadata_visibility: show title: Проблема оцінювання якості професійної освіти в умовах суспільних трансформацій language: ukraine abstract: Розглядається проблема оцінювання якості професійної освіти у контексті сучасних психолого-педагогічних підходів, зокрема актуалізуються важливі завдання з формування компетентного фахівця, які потребують розробки нових критеріїв щодо оцінювання та моніторингу якості професійної освіти. keywords: The problem of evaluation of the quality of professional education in the context of some its actual aspects is analyz¬ed, specifically some important tasks of forming the competent specialist are actualized, which require outworking a new approach as for the estimation and monitoring of quality of the professional education. creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Моніторинг якості освіти: теорія та практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа та ін.]. publisher: КМПУ імені Б. Д. Грінченка pagerange: 72-76 refereed: TRUE citation: Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2009) Проблема оцінювання якості професійної освіти в умовах суспільних трансформацій. Моніторинг якості освіти: теорія та практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа та ін.].. с. 72-76. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29356/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9E%20%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D1%8F%D0%BA%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B8%202019.pdf