relation: http://eprints.zu.edu.ua/29380/ title: Базові поняття термінологічної системи компетентнісної проблематики професійної підготовки вчителя creator: Дубасенюк, О. А. subject: L Освіта (Загальне) description: У статті аналізуються базові поняття терміносистеми компетентнісної проблематики. Виявляються особливості компетентнісного підходу, розглядається сутність та специфіка основних понять: «компетентність», «професійна компетентність», «компетенція», «готовність». Досліджувані поняття постають не тільки взаємнодоповнюючими категоріями, але й генетично орієнтованими, при цьому компетенція може розглядатися як особистісна база для формування і розвитку компетентності. Представлено результати діяльності Житомирської науково-педагогічної школи «Професійна педагогічні підготовка майбутніх учителів», дослідниками якої упродовж багатьох років здійснюється дослідження поняттєвого масиву дефініцій компетентнісного підходу, а також здыйснювався моніторинг рівня навчальних досягнень студентів та вивчення організації навчальної діяльності майбутніх учителів на основі впровадження компетентнісного підходу. publisher: Вид-во НПУ імені М. Драгоманова date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/29380/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD.%20%D0%91%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D1%96%20%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F%209.05.pdf identifier: Дубасенюк, О. А. (2015) Базові поняття термінологічної системи компетентнісної проблематики професійної підготовки вчителя. Освіта для сучасності = Edukacja dla wspolczesnosci : зб. наук. пр. : у 2 т. /; редкол. : В.Г. Кремень (голова), В.П. Андрущенко, Н.Г. Ничкало, Ф. Шльосек (заст. голови) та ін., 1. с. 526-532. language: ukraine