%0 Journal Article %A Дубасенюк, О. А. %D 2015 %F zu2:29380 %I Вид-во НПУ імені М. Драгоманова %J Освіта для сучасності = Edukacja dla wspolczesnosci : зб. наук. пр. : у 2 т. /; редкол. : В.Г. Кремень (голова), В.П. Андрущенко, Н.Г. Ничкало, Ф. Шльосек (заст. голови) та ін. %P 526-532 %T Базові поняття термінологічної системи компетентнісної проблематики професійної підготовки вчителя %U http://eprints.zu.edu.ua/29380/ %V 1 %X У статті аналізуються базові поняття терміносистеми компетентнісної проблематики. Виявляються особливості компетентнісного підходу, розглядається сутність та специфіка основних понять: «компетентність», «професійна компетентність», «компетенція», «готовність». Досліджувані поняття постають не тільки взаємнодоповнюючими категоріями, але й генетично орієнтованими, при цьому компетенція може розглядатися як особистісна база для формування і розвитку компетентності. Представлено результати діяльності Житомирської науково-педагогічної школи «Професійна педагогічні підготовка майбутніх учителів», дослідниками якої упродовж багатьох років здійснюється дослідження поняттєвого масиву дефініцій компетентнісного підходу, а також здыйснювався моніторинг рівня навчальних досягнень студентів та вивчення організації навчальної діяльності майбутніх учителів на основі впровадження компетентнісного підходу.