eprintid: 29392 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/93/92 datestamp: 2019-05-12 09:29:21 lastmod: 2019-05-12 09:29:21 status_changed: 2019-05-12 09:29:21 type: article metadata_visibility: show title: Дослідження факторної структури процесу оволодіння соціально-педагогічною майстерністю у виховній роботі із старшокласниками language: ukraine abstract: У статті проаналізовано результати дослідження факторної структури процесу оволодіння виховною майстерністю педагогами в роботі з учнівської молоддю. Виявлено, що категорія учнівської молоді представляє для дослідників великий науковий інтерес, оскільки відображає важливий соціальний феномен, обумовлений соціальною ситуацією їх розвитку. У результаті експерименту отримано цілісну інтегральну картину щодо особливостей виховної діяльності педагогів у роботі з учнівською молоддю залежно від рівня їх майстерності за допомогою методу факторного аналізу. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 1999 date_type: published publication: Теоретичні та методичні засади соціально-педагогічної підготовки вчителя : зб. наук.-метод праць publisher: Житомир. держ. пед. ін-т pagerange: 112-115 refereed: TRUE citation: Дубасенюк, О. А. (1999) Дослідження факторної структури процесу оволодіння соціально-педагогічною майстерністю у виховній роботі із старшокласниками. Теоретичні та методичні засади соціально-педагогічної підготовки вчителя : зб. наук.-метод праць. с. 112-115. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29392/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D1%81%D1%82._%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80_12.05.19.pdf