eprintid: 29395 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/93/95 datestamp: 2019-05-12 18:57:54 lastmod: 2019-05-12 18:57:54 status_changed: 2019-05-12 18:57:54 type: article metadata_visibility: show title: Методологічні проблеми педагогічної освіти language: ukraine abstract: У статті розглядаються методологічні засади педагогічної освіти на основі сучасних наукових підходів, які відображають діалектику загального, особливого й одиничного та логіку професійної підготовки вчителя. До них віднесені наступні підходи: загально-методологічні; такі, які характеризують суб’єктів освіти та їх взаємодію; окреслюють загальне й особливе в педагогічній професії; розглядають процесуальні та ціннісно-смислові характеристики педагогічної діяльності; творчу, інноваційну спрямованість педагогічної освіти; виокремлюють результативні характеристики професійно-педагогічної підготовки вчителя. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Професійне становлення особистості: психолого-педагогічний науковий журнал number: 4 publisher: Хмельницький : ФОП Цюпак pagerange: 27-35 refereed: TRUE citation: Дубасенюк, О. А. (2012) Методологічні проблеми педагогічної освіти. Професійне становлення особистості: психолого-педагогічний науковий журнал (4). с. 27-35. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29395/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B112.05.19_.pdf