relation: http://eprints.zu.edu.ua/29402/ title: До проблеми побудови нової парадигми дошкільної освіти creator: Вознюк, О. В. creator: Тарнавська, Н. П. subject: L Освіта (Загальне) subject: LB Теорія і практика освіти description: Концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини дозволяє стверджувати, що розвиток людини в аспекті психічних функцій йде від правої півкулі до лівого, а від неї до їх функціонального синтезу, який реалізує фундаментальну психічну функцію – дипластію (парадоксальну здатність людини поєднувати в одному психоментальному контексті протилежні, що виключають одне одного, поняття, образи, емоційні стани), яка постає основною характеристикою творчо-парадоксального мислення – мети й інструменту освітнього процесу. date: 2019 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/29402/1/Voznyuk_abstract.pdf identifier: Вознюк, О. В., Тарнавська, Н. П. (2019) До проблеми побудови нової парадигми дошкільної освіти. практичної інтернет-конференції, м. Переяслав-Хмельницький, 28–29 березня 2019 р. / за заг. ред. Л. О. Калмикової, Н. В. Гавриш. Переяслав-Хмельницький. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». с. 30-31. language: ukraine