%0 Journal Article %A Дубасенюк, О. А. %D 2010 %F zu2:29426 %I Педагогічна думка %J Безперервна професійна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід прогноз : зб наук. ст. методолог. семінару, 17 березня 2010 р. %P 39-45 %T Головні аспекти професійного мислення вчителя %U http://eprints.zu.edu.ua/29426/ %V 1 %X Аналізується роль педагогічного мислення у професійній діяльності учасників навчально-виховного процесу, що дозволяє дійти висновку про проблемність, яка виступає системотвірною одиницею аналізу педагогічного мислення та найбільшою мірою характеризує зміст професійного мислення вчителя. Подано умови виявлення проблемності у процесі вирішення педагогічної проблемної ситуації.