relation: http://eprints.zu.edu.ua/29427/ title: Проблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителя creator: Дубасенюк, О. А. subject: L Освіта (Загальне) description: Аналізується роль педагогічного мислення у професійній діяльності учасників навчально-виховного процесу, що дозволяє дійти висновку про проблемність, яка виступає системотвірною одиницею аналізу педагогічного мислення та найбільшою мірою характеризує зміст професійного мислення вчителя. Подано умови виявлення проблемності у процесі вирішення педагогічної проблемної ситуації. date: 2009 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/29427/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BDi%D1%81%D1%82__21.05.19.pdf identifier: Дубасенюк, О. А. (2009) Проблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителя. Неперервна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід, прогноз : матеріали методолог. семінару АПН України. с. 55-58. language: ukraine