eprintid: 29427 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/94/27 datestamp: 2019-05-22 06:07:38 lastmod: 2019-05-22 06:07:38 status_changed: 2019-05-22 06:07:38 type: article metadata_visibility: show title: Проблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителя language: ukraine abstract: Аналізується роль педагогічного мислення у професійній діяльності учасників навчально-виховного процесу, що дозволяє дійти висновку про проблемність, яка виступає системотвірною одиницею аналізу педагогічного мислення та найбільшою мірою характеризує зміст професійного мислення вчителя. Подано умови виявлення проблемності у процесі вирішення педагогічної проблемної ситуації. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2009 publication: Неперервна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід, прогноз : матеріали методолог. семінару АПН України pagerange: 55-58 refereed: TRUE citation: Дубасенюк, О. А. (2009) Проблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителя. Неперервна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід, прогноз : матеріали методолог. семінару АПН України. с. 55-58. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29427/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BDi%D1%81%D1%82__21.05.19.pdf