relation: http://eprints.zu.edu.ua/2944/ title: Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів creator: Глузман, Н. А. subject: LB2300 Вища освіта description: У представленій статті розглянуто систему вихідних концептуальних положень, котрі покладено в основу професійної математичної підготовки студентів спеціальності: "Початкове навчання" педагогічних університетів. Автором виділено групи дій професійної математичної діяльності та дано їх детальну характеристику. date: 2009 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/2944/1/10_43.pdf identifier: Глузман, Н. А. (2009) Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 49-53. language: ukraine