eprintid: 2944 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/29/44 datestamp: 2009-10-09 11:33:14 lastmod: 2015-08-14 19:36:52 status_changed: 2009-10-09 11:33:14 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів language: ukraine abstract: У представленій статті розглянуто систему вихідних концептуальних положень, котрі покладено в основу професійної математичної підготовки студентів спеціальності: "Початкове навчання" педагогічних університетів. Автором виділено групи дій професійної математичної діяльності та дано їх детальну характеристику. creators_name: Глузман, Н. А. ispublished: pub subjects: LB2300 full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 43 pagerange: 49-53 refereed: TRUE citation: Глузман, Н. А. (2009) Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 49-53. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2944/1/10_43.pdf