eprintid: 29476 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/02/94/76 datestamp: 2019-06-06 12:41:24 lastmod: 2019-06-06 12:41:24 status_changed: 2019-06-06 12:41:24 type: article metadata_visibility: show title: Вивчення рівня емпатійності майбутніх психологів language: ukraine abstract: Наявність відповідного рівня емпатійних властивостей студентів-психологів виступає як умова формування їх професійної відповідності. Тому у статті досліджено особливості розвитку емпатії у студентів, які здобувають фах психолога. Визначено, що в цілому досліджувані мають середній рівень емпатійності. За допомогою поділу студентів на групи, відповідно до рівня їх емпатійності, встановлено, що молодь із різним рівнем емпатії характеризується різними ціннісними орієнтаціями. Визначено, що переважна більшість опитаних має середній рівень егоцентризму. З’ясовано, що отримані дані дають можливість подальшого розвитку емпатійності у студентів. keywords: емпатійність, майбутні психологи, професійне навчання creators_name: Дмитрієва, С. М. creators_name: Мачушник, О. Л. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Вісник КІБіТ number: 1(39) publisher: К.: Вид-во КІБіТ pagerange: 13-17 refereed: TRUE referencetext: 1. Акрушенко А.В., Ларіна О.А., Катарьян Т.В. Психологія розвитку та вікова психологія. Конспект лекцій. − М.: Ексмо, 2008. – 206 с. 2. Бондаренко І.В. Формування емпатії у фахівців в умовах вищої професійної освіти / / Соціально-економічні та технічні системи: Дослідження, проектування, оптимізація. – 2007. – С. 26-29. 3. Ванершот Г. Емпатія як сукупність мікропроцесів / / К. Роджерс і його послідовники: психотерапія на порозі XXI століття (за ред. Д. Брезіера). М., "Когіто-центр", 2005. – С. 11-13. 4. Варій М.Й. Загальна психологія. – К.: ЦУЛ, 2007. – 968 с. 5. Ванершот Г. Эмпатия как высвобождение совокупности микропроцессов в клиенте. // После Карла Роджерса: психотерапия в XXI веке. – М. "Когито-Центр", – 2008. – С. 45. 6. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огорднійчук та ін. – К.: Просвіта, 2001. – 416с. 7. Вілюнас В. К. Психологія емоцій. – СПб.: Пітер, 2007. – 496 с. 8. Дарвиш О.Б. Возрастная психология: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / О.Б. Давриш., под ред. В.Е. Клочко. – М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2004. – 264 с. citation: Дмитрієва, С. М., Мачушник, О. Л. (2019) Вивчення рівня емпатійності майбутніх психологів. Вісник КІБіТ (1(39)). с. 13-17. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29476/1/%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D1%96%D1%94%D0%B2%D0%B0%20%D0%A1.%D0%9C.%2C%20%D0%9C%D0%B0%D1%87%D1%83%D1%88%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%9E.%D0%9B._%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf