eprintid: 29481 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/02/94/81 datestamp: 2019-06-06 12:43:40 lastmod: 2019-06-06 12:43:40 status_changed: 2019-06-06 12:43:40 type: article metadata_visibility: show title: Тестування як форма контролю в курсі «Патопсихологія»: Навчально-методичний посібник language: ukraine abstract: У посібнику вміщено тести до курсу «Патопсихологія», які допоможуть глибше засвоїти теоретичний матеріал курсу, перевірити наявний рівень знань, виявити прогалини в знаннях та самостійно підвищити наявний рівень підготовки з даного курсу. Для викладачів, вчителів, аспірантів та студентів – майбутніх психологів та педагогів, а також для усіх, хто цікавиться психологією. creators_name: Мачушник, О. Л. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Тестування як форма контролю в курсі «Патопсихологія»: Навчально-методичний посібник publisher: Житомир: ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 1-39 refereed: TRUE referencetext: 1. Блейхер В.М., Крук И.В. Патопсихологическая диагностика. – К., 1986. 2. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психодиагностике. – СПб.: Изд-во «Питер», 2000, — 528 с. 3. Захаров А.И. Неврозы у детей и подростков. – Л., 1983. 4. Зейгарник Б.В. Патопсихология. – М., 1986. 5. Каган В. Е. Аутизм у детей. – Л., 1981. 6. Каган В.Е. Психотерапия для всех и каждого. Искусство общения. Что такое психотерапия? – М.: ЭКСМО - Пресс, 1998. – 384 с. 7. Карвасарский Б.Д. Неврозы. – Л., 1980. 8. Лебединский В.В. Нарушение психического развития в детском возрасте: Учеб. пособие для студ. психол. фак. высш. учеб. заведений. – 2-е изд., испр. – М.: Издательский центр «Академия», 2004. – 144 с. 9. Лурия А. Р. Проблемы высшей нервной деятельности нормального и аномального ребенка / Собр. соч.: В 4 т. – Т. 2. – М., 1956. 10. Максимова Н. Ю., Мілютіна К. Л., Піскун В. М. Основи дитячої патопсихології. – К.: Перун, 1996. – 464 с. 11. Практикум з психодіагностики / Укладачі: О. О.Музика, В. М.Остринська, В. В.Остринський. – Житомир, 1999. 12. Практикум по патопсихологии / Под ред. С. Я. Зейгарник, В.Р. Николаевой, В.В. Лебединского. – М., 1987. 13. Практическая психодиагностика Методики и тесты. Учебное пособие / Сост. Д. Я. Райгородский. – Самара: Издательский дом "БАХРАХ", 1998. – 672 с. 14. Рабочая книга школьного психолога / И. В. Дубровина, М. К. Акимова, Е. М. Борисова и др.; Под ред. И. В. Дубровиной. – М.: Просвещение, 1991. – 303 с. 15. Рабочая книга школьного психолога / Под ред. М. В. Дубровиной. – М., 1991. 16. Технологія попередження дисграфії / Л. Кондратенко, О. Ю. Прищепа. – К.: Главник, 2005. – 96 с. 17. Худик В. А. Детская патопсихология. – К., 1992. – 94 с. 18. Эмоциональные нарушения в детском возрасте и их коррекция / В. В. Лебединский, О. С. Никольская и др. – М., 1990. citation: Мачушник, О. Л. (2017) Тестування як форма контролю в курсі «Патопсихологія»: Навчально-методичний посібник. Тестування як форма контролю в курсі «Патопсихологія»: Навчально-методичний посібник. с. 1-39. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29481/1/%D0%9E%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B5%201_%D0%A2%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%8F%D0%BA%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8E%20%D0%B2%20%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D1%96%20%C2%AB%D0%9F%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%C2%BB%20.pdf