eprintid: 2950 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/29/50 datestamp: 2009-10-09 11:40:53 lastmod: 2015-08-14 19:37:26 status_changed: 2009-10-09 11:40:53 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань language: ukraine abstract: У статті розглядається проблема навчання іншомовного писемного мовлення у процесі професійно-педагогічної іншомовної підготовки. Пропонується співвіднести та розширити репертуар жанрів письмового тексту, які повинні створювати студенти. Виділені методично цінні жанри, що співвідносяться з рівнями навчання письмовому самовираженню – репродуктивним, евристичним і креативним. creators_name: Маслов, Ю. В. creators_name: Баженова, І. В. ispublished: pub subjects: P1 full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 43 pagerange: 78-81 refereed: TRUE citation: Маслов, Ю. В., Баженова, І. В. (2009) Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 78-81. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2950/1/16_43.pdf