eprintid: 29501 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/95/01 datestamp: 2019-06-14 12:19:13 lastmod: 2019-06-14 12:19:13 status_changed: 2019-06-14 12:19:13 type: article metadata_visibility: show title: Нова модель психокорекції "дітей дощу", "дітей сонця" та дітей з ДЦП language: ukraine abstract: Нова модель дітей з синдромом Дауна, дітей-аутистів та дітей з ДЦП будується на основі міждисциплінарного підходу та концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку. Показано, що корекція "дітей сонця" передбачає активізацію лівопівкульового начала, а діти-аутисти корегується завдяки розвитку у них правопівкульового начала зі всіма терапевтично-тренінговими наслідками, що з цього випливають. Психокорекція дітей з ДЦП реалізується завдяки педагогіці усвідомлених сновидінь. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: R1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Інклюзія в умовах професійної (професійно-технічної) освіти: зб. наук. праць. матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Житомир, 18 квітня 2019 р.) / за ред. І. Д. Сахневич publisher: О.О.Євенок pagerange: 7-14 refereed: TRUE referencetext: 1. Балонов Л.Я. Функциональная асимметрия в организации речевой деятельности / Л.Я. Балонов, В.Л. Деглин, Т.В. Черниговская // Сенсорные системы. Сенсорные процессы и асимметрия полушарий. – Л.: Наука, 1985. – С. 99–15. 2. Брагина Н.Н. Функциональные асимметрии человека / Н.Н. Брагина, Т.А. Доброхотова. – М. : Медицина, 1988. – 288 с. 3. Вознюк А.В. Информационная концепция здоровья личности // Акмеология 2013. Методологические и методические проблемы. Выпуск 22 / Под ред. Н.В. Кузьминой, Е.Н. Жариновой. – СПб.: Из-во "Центр стратегических исследований", 2013. – С. 37-46. 4. Вознюк О. В. Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика : Монографія / О.В. Вознюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2012. – 708 с. 5. Вознюк О. Психоаналітичні методи корекції негативних психоемоційних станів / О. Вознюк, Є Романенко // Психолог. – 2007. – № 5. – С. 28-30. 6. Вознюк А.В. Педагогика осознанных сновидений и нулевых состояний / А.В. Вознюк. – Житомир: Koob publications, 2019. – 155 с. 7. Вознюк О.В. Постнекласична педагогіка як потужний ресурс професійної освіти / О.В.Вознюк // Професійна підготовка фахівців: креативний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во Євенок О. О., 2017. – С. 28-71. 8. Выготский Л.С. К проблеме психологии шизофрении / Л.С. Выготский // Хрестоматия по патопсихологии. – М.: Изд. МГУ, 1984. – С. 60–65. 9. Ганнушкин П.Б. Клиника психопатологий, их статика, динамика, систематика / П.Б. Ганнушкин. – М.: Медицина, 1964. – С. 14–16. 10 Голубева Е.А. Индивидуальные особенности памяти человека / Е. А. Голубева. – М.: Педагогика, 1980. – 151 с. 11. Каструбин Э.М. Трансовые состояния и "поле смысла" / Э.М. Каструбин. – М.: КСП, 1995. – 215 с. 12. Лурия А. Р. Об историческом развитии познавательных процес сов / А.Р. Лурия. – М.: Изд. МГУ, 1974. – 258 с. 13. Немчин Е.А. Состояния нервно-психического напряжения / Е.А. Немчин. – Л.: Изд. ЛГУ, 1983. – 167 с. 14. Пальчевський С.С. Сугестопедагогіка / С.С. Пальчевський. – Рівне : РДГУ, 2002. – 393 с. 15. Ротенберг В.С. Поисковая активность и адаптация / В.С. Ротенберг, В.В. Аршавский. – М.: Наука, 1984. – 192 с. 16. Симонов П.В. Корково-подкорковые взаимодействия в процессе формирования эмоций / П.В. Симонов // Журнал высшей нервной деятельности. Bып. 2. – T. 41, 1991. – C. 211–220. 17. Скрипник Т. В. Системна психокорекцію дітей з розладами аутичного спектра // Т.В. Скрипник // Педагогічна і психологічна наука в Україні : зб. Наук. Праць : в 5 т. – Т. 2 : Психологія, вікова фізіологія та дефектологія. – К.: Педагогічна думка, 2012. – С. 388-398. 18. Справочник по психиатрии под ред. А. В. Снежевского. – М.: Медицина, 1985. – 416 с. 19. Спрингер С. Левый мозг, правый мозг / С. Спрингер, Т. Дейч. – М.: Мир, 1983. – 256 с. 20. Херсонский Б.Г. Зигмунд Фрейд. Автобиография бессознательного / Б.Г. Херсонский // Фрейд З. Толкование сновидений. – Киев: Здоровье, 1991. – С. 23–24. 21. Flor-Henry P. Cerebral aspects of the organic response normal and deviational / P. Flor-Henry // Third International Congress of Medical Psychology. – Rome, 1978. – Р. 456–470. citation: Вознюк, О. В. (2019) Нова модель психокорекції "дітей дощу", "дітей сонця" та дітей з ДЦП. Інклюзія в умовах професійної (професійно-технічної) освіти: зб. наук. праць. матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Житомир, 18 квітня 2019 р.) / за ред. І. Д. Сахневич. с. 7-14. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29501/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%98%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D1%8F_2019.pdf