eprintid: 29578 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4660 dir: disk0/00/02/95/78 datestamp: 2019-06-26 18:29:37 lastmod: 2019-06-26 18:29:37 status_changed: 2019-06-26 18:29:37 type: article metadata_visibility: show title: Валідність психологічного дослідження: математика абсурду language: ukraine abstract: Стаття присвячена вирішенню проблеми валідності психологічних досліджень. Показано слабкі сторони інтерпретації результатів стандартизованих опитувальників та проективних методик, пояснена причина цього явища. Валідне психологічне дослідження покликане цілісно виявляти структурні елементу знаку. Проте зробити це за допомогою традиційних методів практично неможливо, оскільки діагностується лише усвідомлювана частина знаку. Альтернативним можна вважати психосемантичний метод асоціативного експерименту, результати якого піддаються факторизації. На типовому прикладі показана структурна специфіка знаку, який складається з антагоністичних елементів. keywords: абсурд, дезабсурдизація, валідність, особистісний опитувальник, факторний аналіз creators_name: Мазяр, О. В. creators_id: mazyar.oleg2010@yandex.ua ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. VI : Психологія обдарованості number: 15 pagerange: 237-244 refereed: TRUE citation: Мазяр, О. В. (2019) Валідність психологічного дослідження: математика абсурду. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. VI : Психологія обдарованості (15). с. 237-244. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29578/1/%D0%9C%D0%B0%D0%B7%D1%8F%D1%80_%D0%92%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%B0%D0%B1%D1%81%D1%83%D1%80%D0%B4%D1%83.pdf