%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Карплюк, С. О. %D 2009 %F zu2:2963 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 43 %P 121-125 %T Досвід Ривіна-Дяченка у проектуванні методики взаємонавчання %U http://eprints.zu.edu.ua/2963/ %X У статті проаналізовано основні положення педагогічної спадщини видатних педагогів-практиків О.Г. Ривіна та В.К. Дяченка – розробки методики взаємонавчання. Досліджено досвід її використання у 1920 – 1930 роках ХХ століття. Викладено результати розвитку ідей колективного навчання у Росії та представлено приклади застосування взаємонавчання як ефективної форми організації навчального співробітництва школярів.