relation: http://eprints.zu.edu.ua/29745/ title: Інформаційна культура у структурі професійної компетентності державних службовців creator: Кириченко, В. В. subject: BF Психологія subject: H Соціальні науки (Загальне) description: У сучасному суспільстві постає питання необхідності розвитку високого рівня інформаційної культури особистості працівника. Мета роботи розробити інваріантну модель професійної компетентності державного службовця та описати значення інформаційної культури в її структурі. Вона була реалізована у межах проекту Інститут економіки та прогнозування НАН України «Оцінювання ринку управлінських державних послуг та функціональної й компетентнісної спроможності державної служби та держслужбовців в Україні». У дослідженні було використано теоретичні методи аналізу професіограми діяльності державного службовця та здійснено на її основі опис функціонального значення інформаційної культури у її структурі. Нами було визначено, що до структури інформаційної культури входять наступні інваріанти професійної діяльності державного службовця: уміння використовувати ІКТ, уміння працювати з інформацією, критичність мислення, уміння вчитися та освоювати нові знання та досвід, уміння здійснювати комунікацію та налагоджувати взаємодію. Вони формують технологічний та соціально-психологічний рівень інформаційної культури особистості. Технологічний рівень інформаційної культури позначає здатність суб’єкта соціальних відносин взаємодіяти з цифровими інформаційними технологіями. Соціально-психологічний рівень інформаційної культури пов’язаний зі здатністю суб’єкта соціальний відносин здійснювати аналіз те переробку інформації та використовувати її для здійснення соціальної активності (спілкування, організації діяльності тощо). У структурі професійної компетентності державного службовця інформаційна культура забезпечує виконання ним основних професійних функцій: адміністративної функції, проектувальної, організаційної та виконавської. Уміння навчатися та здобувати новий досвід є інтегральною компетентністю, яка призводить до розвитку інших інваріантів професійної діяльності. У результаті дослідження ми визначили, що інформаційна культура є складовою професійної компетентності професій, які пов’язані з соціальної комунікацією та взаємодією з інформаційними системами. У результаті проведеного дослідження було складено методику вивчення професійної компетентності державних службовців. publisher: Вид-во «Гельветика» date: 2019 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/29745/1/%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%92.%20%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%20%D1%83%20%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B6%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D1%86%D1%96%D0%B2.pdf identifier: Кириченко, В. В. (2019) Інформаційна культура у структурі професійної компетентності державних службовців. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки (2). с. 113-118. ISSN 2312-3206 language: ukraine