relation: http://eprints.zu.edu.ua/29775/ title: Тренінг як форма інтерактивної педагогічної технології та його роль у підготовці вчителя біології та основ здоров'я creator: Мельниченко, Р. К. creator: Поліщук, Н. М. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB1603 Середня освіта. Вищі школи description: У статті представлено короткий огляд методів інтерактивного навчання, наголошено на ефективності тренінгової форми роботи вчителя біології та основ здоров’я у формуванні компетентностей і життєвих навичок учнів. Проаналізовано мету, структуру, принципи, атрибути навчального тренінгу. Зазначено, що тренінгова форма є ефективною для формування професійних навичок і методичних умінь учителів біології та основ здоров’я. Наведено приклади тематики тренінгів, що застосовуються для формування професійної компетентності вчителя під час навчання у вищій школі та у системі післядипломної педагогічної освіти. Проаналізовано нову навчальну програму з курсу «Біологія і екологія», запропоновано тематику уроків-тренінгів для старшокласників. publisher: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». date: 2019 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/29775/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-63-67.pdf identifier: Мельниченко, Р. К., Поліщук, Н. М. (2019) Тренінг як форма інтерактивної педагогічної технології та його роль у підготовці вчителя біології та основ здоров'я. Збірник наукових праць. Науково-педагогічне видання ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ.. с. 63-67. language: ukraine