%0 Journal Article %A Мельниченко, Р. К. %A Поліщук, Н. М. %D 2019 %F zu2:29775 %I ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». %J Збірник наукових праць. Науково-педагогічне видання ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ. %K інтерактивне навчання, педагогічні технології, тренінг, учитель біології, учитель основ здоров’я, професійна компетентність учителя. %P 63-67 %T Тренінг як форма інтерактивної педагогічної технології та його роль у підготовці вчителя біології та основ здоров'я %U http://eprints.zu.edu.ua/29775/ %X У статті представлено короткий огляд методів інтерактивного навчання, наголошено на ефективності тренінгової форми роботи вчителя біології та основ здоров’я у формуванні компетентностей і життєвих навичок учнів. Проаналізовано мету, структуру, принципи, атрибути навчального тренінгу. Зазначено, що тренінгова форма є ефективною для формування професійних навичок і методичних умінь учителів біології та основ здоров’я. Наведено приклади тематики тренінгів, що застосовуються для формування професійної компетентності вчителя під час навчання у вищій школі та у системі післядипломної педагогічної освіти. Проаналізовано нову навчальну програму з курсу «Біологія і екологія», запропоновано тематику уроків-тренінгів для старшокласників.