relation: http://eprints.zu.edu.ua/29777/ title: Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект creator: Гавриловська, К. П. creator: Вигівська, О. В. subject: BF Психологія description: У статті аналізуються основні психологічні механізми формування професійної ідентичності студентів-випускників спеціальності «Психологія»: когнітивний, мотиваційний, емоційний та ціннісний. Наведено результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій у кар’єрі студентів-психологів. Виявлено, що домінуючими ціннісними орієнтаціями в кар’єрі цієї категорії студентів є «автономія», «служіння добру», «інтеграція стилів життя» та «менеджмент». Майбутні фахівці у сфері психології прагнуть бути незалежними в організації своєї роботи, приносити користь іншим, допомагати у вирішенні життєвих труднощів, організувати своє особисте та професійне життя гармонійно, щоб одна сфера реалізації не заважала іншим, а підштовхувала й допомагала в реалізації задумів та задоволенні потреб. publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка date: 2018-05-24 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/29777/1/75_Havrylovska.pdf identifier: Гавриловська, К. П., Вигівська, О. В. (2018) Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ: Психологія обдарованості., VI (14). с. 84-91. ISSN 2072-4772 language: ukraine