%0 Journal Article %@ 2072-4772 %A Гавриловська, К. П. %A Вигівська, О. В. %D 2018 %F zu2:29777 %I Вид-во ЖДУ імені Івана Франка %J Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ: Психологія обдарованості. %K ідентичність, професійна ідентичність, психологічні механізми формування професійної ідентичності, цінності, ціннісні орієнтації в кар’єрі %N 14 %P 84-91 %T Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект %U http://eprints.zu.edu.ua/29777/ %V VI %X У статті аналізуються основні психологічні механізми формування професійної ідентичності студентів-випускників спеціальності «Психологія»: когнітивний, мотиваційний, емоційний та ціннісний. Наведено результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій у кар’єрі студентів-психологів. Виявлено, що домінуючими ціннісними орієнтаціями в кар’єрі цієї категорії студентів є «автономія», «служіння добру», «інтеграція стилів життя» та «менеджмент». Майбутні фахівці у сфері психології прагнуть бути незалежними в організації своєї роботи, приносити користь іншим, допомагати у вирішенні життєвих труднощів, організувати своє особисте та професійне життя гармонійно, щоб одна сфера реалізації не заважала іншим, а підштовхувала й допомагала в реалізації задумів та задоволенні потреб.