eprintid: 29801 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/98/01 datestamp: 2019-09-07 20:44:15 lastmod: 2019-09-07 20:44:15 status_changed: 2019-09-07 20:44:15 type: book_section metadata_visibility: show title: Аналіз системотвірних якостей учителя у контексті педагогічного ідеалу language: ukraine abstract: Людство входить у якісно новий цивілізаційний стан, що супроводжується докорінними парадигмальними змінами в науці як формі суспільної свідомості та, відповідно, у системі сучасної освіти. Це позначається на трансформації педагогічних ідей та теорій щодо головної рушійної сили освіти – особистості педагога як професіонала, особистості, громадянина. semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LA subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2019 date_type: published publisher: Вид-во Євенок О. О. place_of_pub: Житомир pagerange: 40-69 pages: 328 refereed: TRUE book_title: Професіографічний підхід у системі вищої освіти: монографія / колектив авторів, за ред. О. А. Дубасенюк referencetext: 1. Балл Г.О. Духовність професіонала і педагогічне сприяння її станов-ленню: орієнтири психологічного аналізу // Професійна освіта: педагогіка і психологія: Українсько-польський щорічник / За ред. Т.Левовицького, І.Зязюна, І.Вільш, Н.Ничкало. Ченстохова-Київ, 2000. С. 217-232. 2. Вайнцвайг П. Десять заповедей творческой личности. М.: Прогресс, 1990. 192 с. 3. Вознюк О.В. Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу: монографія / О.В. Вознюк. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014 550 с. 4. Вознюк О.В. Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: теорія і практика : Монографія. Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2013. 614 с. 5. Голицын Г.А. Гармония и алгебра живого / Г.А. Голицын, В.М. Петров. М.: Знание, 1990. 128 с. 6. Горелов И.Н. Разговор с компьютером: Психолингвистический аспект проблемы / И.Н. Горелов. М.: Наука, 1987. 256 с. 7. Кассиль Г.Н. Наука о боли. 2-е дополненное издание./ Г.Н. Кассиль. М. : Наука, 1975. 400 с. 8. Клеман О. Истоки. Богословие отцов Древней Церкви. Тексты и комментарии / О. Клеман. – М.: Путь, 1994. – 384 с. 9. Литература древнего Востока. Тексты. М.: Изд. МГУ, 1984. 352 с. 10. Лурия А. Р. Язык и сознание. М.: Изд. МГУ, 1979. 320 с. 11. Макаренко А.С. Педагогічна поема / А.С. Макаренко. К.: Радянська школа, 1973. 524 с. 12. Петров М.К. Самосознание и научное творчество / Петров М.К. Ростов-на-Дону: Изд. РГУ, 1992. 220 с. 13. Петровский A.B., Петровский В.А. Индивид и его потребность быть личностью // Вопросы философии. 1982. № 3. С. 44-54. 14. Рогов Е.И. Личность учителя: теория и практика / Е.И. Рогов. Ростов-на-Дону: Изд. Феникс, 1996. 512 с. 15. Сегеда Н. А. Професійний розвиток викладача музичного мистецтва: історія, методологія, теорія : [монографія] / Н. А. Сегеда. Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. 273 с 16. Сисоєва С.О. Педагогічна творчість. Х.; К.: Каравела, 1998. 201 с. 17. Сисоєва С.О. Підготовка вчителя до формування творчої особистості учня. К., 1996. 250 с. 18. Сорокин П.А. Человек, цивилизация, общество / П.А. Сорокин. М.: Политиздат, 1992. 543 с. 19. Тихоплав Т.С. Гармония Хаоса или Фрактальная реальность / Т.С. Тихоплав, В.Ю. Тихоплав. СПб.: ИД "Весь", 2003. 340 с. 20. Торчинов Е.А. О психологических аспектах учения Праджняпарамиты / Е.А. Торчинов // Психологические аспекты буддизма. Новосибирск: Наука, 1986. С. 47–69. 21. Флекенштейн Вода вместо лекарств / Флекенштейн. М. : Попури, 2008. 288 с. 22. Франкл В. Человек в поисках смысла / В. Франкл. М.: Прогресс, 1990. 368 с. 23. Хемфрейс К. Концентрация и медитация / К. Хемфрейс. К., 1994. 288 с. 24. Diamond J.М. Behavioral Kinesiology. How to Activate Your Thymus and Increase Your Life Energy (Hardcover) / J.М. Diamond. N. Y.: Harper and Row, 1979. 234 р. 25. Lao Tzu Tao Te Ching / Tzu Lao. N. Y.: Samuel Weiser, 1973. Ch. 22–36 26. Poulton, Richie; Moffitt, Terrie E.; Silva, Phil A. (2015). "The Dunedin Multidisciplinary Health and Development Study: overview of the first 40 years, with an eye to the future". Social Psychiatry and Psychiatric Epidemiology. 50 (5): 679–693. citation: Вознюк, О. В. (2019) Аналіз системотвірних якостей учителя у контексті педагогічного ідеалу. In: Професіографічний підхід у системі вищої освіти: монографія / колектив авторів, за ред. О. А. Дубасенюк. Вид-во Євенок О. О., Житомир, с. 40-69. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29801/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9A%D0%BE%D0%BB%20%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81_%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4.pdf