relation: http://eprints.zu.edu.ua/29803/ title: Наукові та авторські школи в українській педагогічній науці creator: Бірук, Н. П. subject: L Освіта (Загальне) subject: Q Наука (Загальне) description: У статті представлено порівняльний огляд педагогічних феноменів – «наукова школа» та «авторська школа» на основі аналізу праць педагогів із зазначеної проблематики. Відсутність законодавчого підґрунтя у визначенні дефініцій спричинює підміну понять, ускладнює їхню ідентифікацію та викликає суперечки стосовно критеріїв визнання науково-дослідницьких колективів науковими, науково-педагогічними, авторськими, інноваційними чи експериментальними школами. Частіше за все відбувається ототожнення понять саме «наукова школа» та «авторська школа», зумовлене тим, що кожну наукову школу очолює лідер – автор власної розробленої дослідницької концепції, а авторська школа є науковою, оскільки підґрунтям її створення та діяльності слугує науково-дослідницька програма. publisher: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій» date: 2019-08 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/29803/1/4.pdf identifier: Бірук, Н. П. (2019) Наукові та авторські школи в українській педагогічній науці. Інноваційна педагогіка, 2 (14). с. 13-17. ISSN 2663-6085 language: ukraine