eprintid: 29803 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/02/98/03 datestamp: 2019-09-10 07:01:57 lastmod: 2019-09-10 07:01:57 status_changed: 2019-09-10 07:01:57 type: article metadata_visibility: show title: Наукові та авторські школи в українській педагогічній науці language: ukraine abstract: У статті представлено порівняльний огляд педагогічних феноменів – «наукова школа» та «авторська школа» на основі аналізу праць педагогів із зазначеної проблематики. Відсутність законодавчого підґрунтя у визначенні дефініцій спричинює підміну понять, ускладнює їхню ідентифікацію та викликає суперечки стосовно критеріїв визнання науково-дослідницьких колективів науковими, науково-педагогічними, авторськими, інноваційними чи експериментальними школами. Частіше за все відбувається ототожнення понять саме «наукова школа» та «авторська школа», зумовлене тим, що кожну наукову школу очолює лідер – автор власної розробленої дослідницької концепції, а авторська школа є науковою, оскільки підґрунтям її створення та діяльності слугує науково-дослідницька програма. keywords: творчість, дослідницька програма, науково-дослідницький колектив, наукова школа, авторська школа, інноваційна школа, експериментальна школа, школа педагогічної майстерності creators_name: Бірук, Н. П. creators_id: shcherbakova_n@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: Q1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2019-08 date_type: published publication: Інноваційна педагогіка volume: 2 number: 14 publisher: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій» pagerange: 13-17 refereed: TRUE issn: 2663-6085 citation: Бірук, Н. П. (2019) Наукові та авторські школи в українській педагогічній науці. Інноваційна педагогіка, 2 (14). с. 13-17. ISSN 2663-6085 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29803/1/4.pdf