%0 Journal Article %@ 2410-3748 %A Мосійчук, І. В. %D 2019 %F zu2:29914 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Економіка. Управління. Інновації %K креативність, управлінська креативність, креативний, креативний менеджмент, розвиток креативності особистості %N 24 %P 16-24 %T Креативний менеджмент сучасного бізнесу %U http://eprints.zu.edu.ua/29914/ %X В статті охарактеризовано поняття «управлінська креативність», виділена сутність розвитку креативності особистості. Визначено, що креативний менеджмент – це управління процесом креативного мислення. Зокрема, розкрито, підходи до трактування поняття «креативний менеджмент» , зазначено,що формування креативного підходу до управління висуває нові вимоги до організаційного проектування і визначає необхідність побудови сучасних структур сучасного бізнесу. Розкрито завдання креативного менеджменту. На основі результатів аналізу, автором встановлено, що нові якості креативних працівників не можна у готовому вигляді «придбати на ринку»; їх можна формувати, розвивати та ефективно використовувати завдяки реалізації унікальних індивідуальних спроможностей персоналу. А також зазначено, що креативний менеджмент представляє собою управління носіями інтелектуального потенціалу підприємства, які створюють нові знання шляхом творчої діяльності.