eprintid: 29914 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/99/14 datestamp: 2019-10-18 07:09:35 lastmod: 2019-10-18 07:09:35 status_changed: 2019-10-18 07:09:35 type: article metadata_visibility: show title: Креативний менеджмент сучасного бізнесу language: ukraine abstract: В статті охарактеризовано поняття «управлінська креативність», виділена сутність розвитку креативності особистості. Визначено, що креативний менеджмент – це управління процесом креативного мислення. Зокрема, розкрито, підходи до трактування поняття «креативний менеджмент» , зазначено,що формування креативного підходу до управління висуває нові вимоги до організаційного проектування і визначає необхідність побудови сучасних структур сучасного бізнесу. Розкрито завдання креативного менеджменту. На основі результатів аналізу, автором встановлено, що нові якості креативних працівників не можна у готовому вигляді «придбати на ринку»; їх можна формувати, розвивати та ефективно використовувати завдяки реалізації унікальних індивідуальних спроможностей персоналу. А також зазначено, що креативний менеджмент представляє собою управління носіями інтелектуального потенціалу підприємства, які створюють нові знання шляхом творчої діяльності. keywords: креативність, управлінська креативність, креативний, креативний менеджмент, розвиток креативності особистості interacttype: active creators_name: Мосійчук, І. В. ispublished: pub subjects: HG divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2019-05 date_type: published publication: Економіка. Управління. Інновації number: 24 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 16-24 refereed: TRUE issn: 2410-3748 citation: Мосійчук, І. В. (2019) Креативний менеджмент сучасного бізнесу. Економіка. Управління. Інновації (24). с. 16-24. ISSN 2410-3748 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29914/1/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf