eprintid: 29917 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/99/17 datestamp: 2019-10-18 12:10:19 lastmod: 2019-10-18 12:10:19 status_changed: 2019-10-18 12:10:19 type: article metadata_visibility: show title: Іміджова складова зростання конкурентного статусу підприємства language: ukraine abstract: Досліджені теоретико-методичні та прикладні засади впливу іміджу підприємства на зростання його конкурентного статусу. Методом анкетування та індексного аналізу встановлено, що найсуттєвіший вплив на конкурентний статус підприємства має його іміджева позиція, яка серед розрахованих трьох складових конкурентного статусу має найбільше значення індексу – 1,268 порівняно з індексом конкурентної позиції м’ясопереробного підприємства, який дорівнює 1,045 та індексом ресурсної позиції, рівним 1. Досліджуване товариство займає досить високу іміджеву позицію, яка на 26,8 пунктів вища за середній рівень по області. Задля подальшого зростання зовнішньої іміджевої позиції підприємству необхідно в першу чергу звернути увагу на маркетингові заходи, які є критичними з позиції споживачів – можливість знижок на товар, зниження ціни та покращення фірмового стилю; з позиції бізнес-партнерів – збільшувати інвестиційну привабливість та бути більш відкритими з точки зору інформованості та прозорості ведення бізнесу; з позиції органів державної влади – бути більш задіяними у державних програмах розвитку регіону. Покращити внутрішній імідж з позиції співробітників підприємства допоможе: за соціально-психологічним мікрокліматом – зниження конфліктності у колективі; серед чинників зростання іміджу керівних кадрів – збільшення рівня інформаційної відкритості керівництва та лояльності до працівників. keywords: імідж, конкурентний статус, позиція, споживачі, бізнес-партнери, підприємство, органи державної влади, корпоративна культура, керівні кадри, індекс, опитування interacttype: active creators_name: Павловська, Л. Д. creators_name: Мрачковська, Н. К. ispublished: pub subjects: HG divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Економіка. Управління. Інновації number: 24 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 58-74 refereed: TRUE issn: 2410-3748 citation: Павловська, Л. Д., Мрачковська, Н. К. (2019) Іміджова складова зростання конкурентного статусу підприємства. Економіка. Управління. Інновації (24). с. 58-74. ISSN 2410-3748 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29917/1/%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9C%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf