eprintid: 29918 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/99/18 datestamp: 2019-10-18 12:10:58 lastmod: 2019-10-18 12:10:58 status_changed: 2019-10-18 12:10:58 type: article metadata_visibility: show title: Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством language: ukraine abstract: В статі розглянуто основні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено основні завдання логістичної системи та її місце в комплексі маркетингу . Обґрунтовано та систематизовано понятійний апарат маркетингової логістики. Визначено порівняльну характеристику елементів концепції «7-Р» (price – product – promotion -р1асе – рeople – рrocess – рhysical еvidence», що стали основою функціонування маркетингової логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів. keywords: маркетинг, логістика, комплекс маркетингу,логістичний підхід, транспортнологістичні технології, крос-докінг, маркетингова логістика. interacttype: active creators_name: Пойта, І. О. creators_name: Горик-Чубатюк, М. О. ispublished: pub subjects: HG divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Економіка. Управління. Інновації number: 24 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 74-87 refereed: TRUE issn: 2410-3748 citation: Пойта, І. О., Горик-Чубатюк, М. О. (2019) Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством. Економіка. Управління. Інновації (24). с. 74-87. ISSN 2410-3748 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29918/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%B0_%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BA-%D0%A7%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%82%D1%8E%D0%BA.pdf