eprintid: 29922 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/99/22 datestamp: 2019-10-20 15:01:39 lastmod: 2019-10-20 15:01:39 status_changed: 2019-10-20 15:01:39 type: article metadata_visibility: show contact_email: pid.galina9@gmail.com title: Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови language: ukraine abstract: У статті розглянуто педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. На основі результатів проведеного педагогічного експерименту автор доводить, що рівень розвитку критичного мислення учнів 3-4 класів значно зростає за умов компетентнісного підходу до застосування науково обґрунтованих, дібраних і систематизованих інтерактивних методів та прийомів навчання. keywords: Компетентнісний підхід, критичне мислення, молодші школярі, уроки української мови. coverage: Стаття призначена вчителям початкових класів та студентам спеціальності 013Початкова освіта creators_name: Підлужна, Г. В. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти number: 15(58) publisher: РДГУ pagerange: 8-10 refereed: TRUE citation: Підлужна, Г. В. (2017) Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти (15(58)). с. 8-10. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29922/1/C%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%2C%20%D0%A0%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B5%2C%202017.pdf