%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2016 %F zu2:30016 %I ун-т ім. Б. Грінченка %J Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка %K еталонна освітня система, міждисциплінарні дослідження, освітня парадигма, універсальна парадигма розвитку, формування фахівця, патріота та особистості, холістична парадигма освіти. %N 25 %P 4-10 %T Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/30016/ %X Еталонною освітньою системою є така система, яка інтегрально-комплексним чином реалізує триєдину мету: формування компетентного фахівця, патріота-громадянина та гармонійної особистості. Таким чином, найбільш повною й довершеною педагогічною моделлю має бути така холістична парадигма, котра забезпечить реалізацію (на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях) вищезазначених цілей. Це можливо завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Отже, творчість постає наріжною інтегральною метою освіти як системи та суспільного інституту.