eprintid: 30016 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/00/16 datestamp: 2019-11-07 16:38:30 lastmod: 2019-11-07 16:38:30 status_changed: 2019-11-07 16:38:30 type: article metadata_visibility: show title: Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти language: ukraine abstract: Еталонною освітньою системою є така система, яка інтегрально-комплексним чином реалізує триєдину мету: формування компетентного фахівця, патріота-громадянина та гармонійної особистості. Таким чином, найбільш повною й довершеною педагогічною моделлю має бути така холістична парадигма, котра забезпечить реалізацію (на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях) вищезазначених цілей. Це можливо завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Отже, творчість постає наріжною інтегральною метою освіти як системи та суспільного інституту. keywords: еталонна освітня система, міждисциплінарні дослідження, освітня парадигма, універсальна парадигма розвитку, формування фахівця, патріота та особистості, холістична парадигма освіти. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: B1 subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка number: 25 publisher: ун-т ім. Б. Грінченка pagerange: 4-10 refereed: TRUE referencetext: 1. Богоявленская Д.Б. Интеллектуальная активность как проблема творчества / Д.Б. Богоявленская. — Ростов-на-Дону : Изд-во РГУ, 1983. — 173 с. 2. Вознюк О.В. Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика : монографія [Електронний ресурс] / О.В. Вознюк. — Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. — 708 с. — Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/9067/ 3. Вознюк А.В. Как возможен синтез знаний : монография [Електронний ресурс] / А.В. Вознюк. — Житомир : Изд-во ЖГУ им. И. Франко, 2016. — 774 с. 4. Вознюк А.В. Интегральная концепция соматического и духовного здоровья личности : монография [Електронний ресурс] / А.В. Вознюк. — Житомир : Изд-во ЖГУ им. И. Франко, 2013. — 716 с. — Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/10049/ 5. Вознюк А.В. Педагогическая синергетика : монография [Електронний ресурс] / А.В. Вознюк. — Житомир : Изд-во ЖГУ им. И. Франко, 2012. — 812 с. — Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/9545/ 6. Вознюк А.В. Философские основания педагогической аксиоматики : монография [Електронний ресурс] / А.В. Вознюк, А.А. Дубасенюк. — Житомир : Изд. ЖГУ им. И. Франко, 2011. — 564 с. — Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/5167/ 7. Вознюк О.В. Концепція цілісності як основа філософського синтезу знань [Електронний ресурс] / О.В. Вознюк. — Житомир : Рута-Волинь, 2005. — 388 с. — Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/19921/ citation: Вознюк, О. В. (2016) Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка (25). с. 4-10. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30016/1/Potip_2016_25_3.pdf