eprintid: 30029 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/00/29 datestamp: 2019-11-08 09:31:12 lastmod: 2019-11-08 09:31:12 status_changed: 2019-11-08 09:31:12 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до налагодження конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту language: ukraine abstract: У статті визначено та проаналізовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту; виділено об’єктивні та суб’єктивні причини недостатнього рівня готовності вчителів до означеного виду діяльності; уточнено сутність поняття "педагогічні умови"; встановлено вплив формування позитивної мотивації на ефективність професійної підготовки студентів до вирішення конфліктів дітей з батьками; представлено мету, завдання та зміст авторського спецкурсу; розкрито потенціал активних та інтерактивних методів навчання у формування готовності майбутніх учителів до надання кваліфікованої допомоги батькам у налагодженні позитивних взаємовідносин з дітьми. keywords: педагогічні умови, підготовка майбутніх учителів до конструктивної взаємодії, активні методи навчання, інтерактивні методи навчання creators_name: Коновальчук, І. М. ispublished: pub subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Scientific letters of academic society of Michal Baludansky volume: 6 number: 3 pagerange: 49-53 refereed: TRUE referencetext: [1] Бабанский Ю.К. Избранные педагогические труды / Ю.К. Бабанский. – М.: Педагогика, 1989. – 560 с. [2] Вознюк О.В., Дубасенюк О.А. Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти : інтегративний підхід : [монографія] / О.В. Вознюк, О.А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 684 с. [3] Ипполитова Н. Анализ понятия «педагогические условия»: сущность, классификация / Н. Ипполитова, Н. Стерхова // General and Professional Education. – 2012. – № 1. – С. 8–14. [4] Коновальчук І. М. Особистісні особливості дітей молодшого шкільного віку як суб’єктивні чинники їх конфліктів з батьками // Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України /за ред. С.Д. Максименка. Т. VIII, вип. 1. – К., 2013. – С. 442–450. [5] Коновальчук І.М. Сфери конфліктної взаємодії батьків з дітьми молодшого шкільного віку / Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Психологія. – Харків: ХНПУ, 2010. – Вип. 37. – С. 168–178. [6] Костюшко Ю.О. Педагогічні особливості підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту: дис.. … канд. пед.. наук : 13.00.04. – Житомир, 2004. – 258 с. [7] Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій / [авт.-упор. О.М. Пєхота]. – К. : В-во А.С.К., 2003. – 240 с. [8] Пометун О. Енциклопедія інтерактивного навчання. – К., 2007. – 141 с. [9] Тверезовська Н., Філіппова Л. Сутність та зміст поняття «педагогічні умови» // Нова педагогічна думка. – 2009. – №3. – С. 90–92. [10] Ягупов В.В. Педагогіка: Навч. посібник. – К.: Либідь, 2002. – 560 с. citation: Коновальчук, І. М. (2018) Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до налагодження конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту. Scientific letters of academic society of Michal Baludansky, 6 (3). с. 49-53. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30029/1/%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%A2%D0%AF_Konovalchuk_Inna_PEDAGOGICAL_CONDITIONS_FOR_FUTURE...PDF