%0 Report %9 Інший %@ ISBN 978-966-995-003-1 %A Колесник, Н. Є. %C Житомир %D 2019 %F zu2:30054 %K компетентність, початкова освіта, дошкільна освіта, Нова українська школа, дизайн і технології, підготовка фахівців закладів початкової та дошкільної освіти %P 21-37 %T Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх фахівців до формування предметно-перетворювальної діяльності молодших школярів на уроці «Дизайн і технології» %U http://eprints.zu.edu.ua/30054/ %X Монографія є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи.У монографії представлено сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі Нової української школи; висвітлено інтегративний підхід у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів; розкрито технологічний підхід до формування ключових компетентностей у дітей передшкільного та молодшого шкільного віку в процесі вивчення мовно-літературної, математичної, природничої, технологічної, мистецької освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти. Монографія адресована науковцям, магістрам освіти, педагогам-практикам, фахівцям у галузі професійної освіти, майбутнім учителям початкових класів і вихователям закладів дошкільної освіти, методистам дошкільної та початкової ланки освіти.