%0 Report %9 Інший %@ 978-966-995-003-1 %A Колесник, Н. Є. %A Яворська, Т. Є. %A Танська, В. В. %A Максимова, О. О. %A Піддубна, О. М. %A Підгурська, В. Ю. %A Плотницька, О. В. %A Самойлюкевич, І. В. %A Чернишова, А. М. %A Гуманкова, О. С. %A Михайлова, О. С. %A Гордієнко, О. А. %A Гужанова, Т. С. %A Рудницька, Н. Ю. %A Кравець, В. С. %A Мазко, О. П. %A Тарнавська, Н. П. %A Басюк, Н. А. %A Коновальчук, І. М. %A Федорова, М. А. %A Шмельова, Т. В. %A Гримашевич, Г. І. %C Житомир %D 2019 %F zu2:30057 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %K вища освіта, професійна освіта, підготовка майбутніх фахівців, початкова освіта, дошкільна освіта, компетентність. %T Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія %U http://eprints.zu.edu.ua/30057/ %X Монографія є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи.У монографії представлено сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі Нової української школи; висвітлено інтегративний підхід у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів; розкрито технологічний підхід до формування ключових компетентностей у дітей передшкільного та молодшого шкільного віку в процесі вивчення мовно-літературної, математичної, природничої, технологічної, мистецької освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти. Монографія адресована науковцям, магістрам освіти, педагогам-практикам, фахівцям у галузі професійної освіти, майбутнім учителям початкових класів і вихователям закладів дошкільної освіти, методистам дошкільної та початкової ланки освіти.