eprintid: 30076 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 7830 dir: disk0/00/03/00/76 datestamp: 2019-11-09 00:37:10 lastmod: 2019-11-09 00:37:10 status_changed: 2019-11-09 00:37:10 type: article metadata_visibility: show title: Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів language: ukraine abstract: У статті розкрито особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів в зарубіжних країнах. Представлено аналіз змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтується на теоретичних положеннях концепції “фірмового стилю” у Німеччині, Великої Британії, Італії, Японії, США, а також у країнах Скандинавії, Південно-Східної Азії, Австралії та Новій Зеландії. У ході дослідження виявлено, що предметно-перетворювальна компетентність є самовираженням творця та формою мистецтва. Автором відтворено сприятливі умови для формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів у підготовці майбутніх учителів початкових класів закордоном. keywords: компетенція; компетентність; компетентнісний підхід; професійна компетентність учителя початкової школи; формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів; підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів в зарубіжних країнах. creators_name: Колесник, Н. Є. creators_id: kolesnik@zu.edu.ua ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_mus full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Проблеми освіти number: 87 publisher: Вид. О.О. Євенок pagerange: 122-127 refereed: TRUE citation: Колесник, Н. Є. (2017) Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів. Проблеми освіти (87). с. 122-127. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30076/1/122_127%20%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf