%0 Book Section %A Самойлюкевич, І. В. %B Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія / за заг. ред. В. Є. Литньова, Н. Є. Колесник, Т. В. Завязун. %D 2019 %F zu2:30077 %I Вид-во О. О. Євенок %T Підготовка до безперервного професійного розвитку майбутніх учителів іноземної мови початкової щколи в умовах інформаційного суспільства %U http://eprints.zu.edu.ua/30077/ %X Формування глобального інформаційного суспільства є знаковою подією початку нового тисячоліття. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) органічно доповнюють і змінюють всі види людської діяльності, у тому числі освіту. Перетворення освіти в умовах розвитку ІС на продуктивну силу призвело до зростання рівня суспільних очікувань щодо результатів роботи вчителя. Про розширення функцій та зміну ролей учителя у ХХІ ст. йдеться й у суспільному документі Міжнародної організації праці та ЮНЕСКО «Навчання упродовж життя в ХХІ столітті: зміна ролей педагогічного персоналу», де наголошується на здатності вчителів позитивно впливати на досягнення кожною дитиною високого рівня нагальних результатів, розширенні лідерських і керівних функцій педагогів; впровадженні інновацій і збільшенні можливостей учителів для оволодіння сучасними інформаційними технологіями