eprintid: 30109 rev_number: 24 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/01/09 datestamp: 2019-11-12 08:13:13 lastmod: 2019-11-12 08:13:13 status_changed: 2019-11-12 08:13:13 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичні основи використання драматико-педагогічних технологій у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку у центрах соціально-психологічної реабілітації language: ukraine abstract: Актуальність цієї статті зумовлена реформуванням національної системи освіти в контексті економічного, соціального, інтелектуального, духовного та культурного розвитку суспільства зумовлює необхідність підготовки нової генерації фахівців, здатних до осмислення педагогічних реалій виховання, реалізації соціально-культурного досвіду минулого, ефективної життєдіяльності в умовах полікультурного освітнього середовища. Ця ідея знайшла своє відображення у сучасних матеріалах Ради Європи, які визначають гуманітарну політику в Європі на сучасному етапі у контексті країнознавчих реалій та соціокультурних аспектів (Закони України „Про освіту”, „Про вищу освіту”, „Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті”). creators_name: Михайлова, О. С. creators_name: Сидорчук, Д. В. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1501 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Професійна освіта в умовах іетеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових праць volume: 2 publisher: Житомир : ФО-П «Н.М. Левковець» pagerange: 252-256 refereed: TRUE citation: Михайлова, О. С., Сидорчук, Д. В. (2017) Теоретичні основи використання драматико-педагогічних технологій у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку у центрах соціально-психологічної реабілітації. Професійна освіта в умовах іетеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових праць, 2. с. 252-256. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30109/1/Mykhailova_Sydorchuk_stattya.pdf