relation: http://eprints.zu.edu.ua/30111/ title: Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи creator: Михайлова, О. С. creator: Гуманкова, О. С. subject: L Освіта (Загальне) subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB1501 Початкова освіта description: Євроінтеграція української держави детермінує компетентнісний вектор розвитку її освітнього простору. Такий напрям розвитку віддзеркалено в провідних освітніх документах країни, зокрема у Концепції Нової Української школи. У зазначеному документі чітко окреслено перелік ключових компетентностей, якими мають оволодіти учні в процесі набуття шкільної освіти. publisher: О.О. Євенок date: 2019 type: Розділ книги type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/30111/1/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84i%D1%8F_%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%BC%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0_2019.pdf identifier: Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2019) Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи. In: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія / за заг. редакцією В.Є. Литньова, Н.Є. Колексник, Т.В. Завязун. О.О. Євенок, Житомир, с. 172-188. language: ukraine