eprintid: 30111 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/01/11 datestamp: 2019-11-11 22:57:39 lastmod: 2019-11-11 22:57:39 status_changed: 2019-11-11 22:57:39 type: book_section metadata_visibility: show title: Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи language: ukraine abstract: Євроінтеграція української держави детермінує компетентнісний вектор розвитку її освітнього простору. Такий напрям розвитку віддзеркалено в провідних освітніх документах країни, зокрема у Концепції Нової Української школи. У зазначеному документі чітко окреслено перелік ключових компетентностей, якими мають оволодіти учні в процесі набуття шкільної освіти. creators_name: Михайлова, О. С. creators_name: Гуманкова, О. С. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1501 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2019 date_type: published publisher: О.О. Євенок place_of_pub: Житомир pagerange: 172-188 refereed: TRUE book_title: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія / за заг. редакцією В.Є. Литньова, Н.Є. Колексник, Т.В. Завязун citation: Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2019) Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи. In: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія / за заг. редакцією В.Є. Литньова, Н.Є. Колексник, Т.В. Завязун. О.О. Євенок, Житомир, с. 172-188. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30111/1/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84i%D1%8F_%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%BC%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0_2019.pdf