eprintid: 3014 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/30/14 datestamp: 2009-10-22 10:42:31 lastmod: 2015-08-14 19:45:03 status_changed: 2009-10-22 10:42:31 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів language: ukraine abstract: У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних умов, що сприяють процесові підвищення об’єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. Розглядаються засоби стимулювання механізму самовдосконалення та педагогічної рефлексії в галузі оцінювання. creators_name: Лисак, Г. О. ispublished: pub subjects: LB2300 full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 44 pagerange: 88-91 refereed: TRUE citation: Лисак, Г. О. (2009) Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 88-91. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3014/1/19_44.pdf