%0 Journal Article %A Щерба, Н. С. %D 2019 %F zu2:30145 %J "Наукові записки" Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні науки" %T Практикоорієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації %U http://eprints.zu.edu.ua/30145/ %X Основною інновацією сучасної української середньої освіти учнів з інвалідністю є запровадження інклюзивної освіти. На її шляху постає низка перепон, серед яких: неготовність суспільства визнати свою різноманітність позитивним фактором, неготовність учителів адаптувати навчальний процес до можливостей, труднощів і особливих освітніх потреб дітей з інвалідністю та, нарешті, неготовність самих дітей цієї категорії зайняти активну життєву позицію та рухатись до максимально посильної самостійності.