eprintid: 30202 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/02/02 datestamp: 2019-11-19 08:01:22 lastmod: 2019-11-19 08:01:22 status_changed: 2019-11-19 08:01:22 type: article metadata_visibility: show title: Змістова структура моральних цінностей особистості у дитинстві language: ukraine abstract: У статті проаналізовано особливості формування моральних цінностей у дошкільному і молодшому шкільному віці. Автором обґрунтовано змістову структуру моральних цінностей дітей, у якій умовно виділено когнітивний, емотивний, діяльнісно-вольовий компоненти. keywords: моральні цінності, когнітивний, емотивний, діяльнісно-вольовий компоненти моральних цінностей. creators_name: Федорова, М. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles publisher: Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom pagerange: 345-348 refereed: TRUE referencetext: 1. Абакумова И.В., Слинько А.Е. Теория смысла и смыслообразования как методологическая составляющая концепции информационной безопасности для детей и подростков / И. В. Абакумова, А. Е. Слинько // Российский психологический журнал. - 2013. - Т. 10, № 5. - С. 9-15. 2. Иванников В. А. Психолоrические механизмы волевой реrуляции: Учебное пособие / В.А.Иванников. – СПб.: Питер, 2006. 208 с. 3. Кулагина И.Ю., Гани С.В. Развитие мотивации в младшем школьном возрасте // Психологическая наука и образование. 2011. – № 2. – С. 102-111. 4. Курносова С.А. Учёт психологических особенностей младших школьников в процессе воспитания эмоциональной отзывчивости / С.А.Курносова // Ярославский педаг. вестник, 2009. – № 1. – С.158-162. 5. Щетинина А. М. Восприятие и понимание дошкольниками эмоционального состояние человека // Вопросы психологии, 1984, № 3, с. 60-66. citation: Федорова, М. А. (2016) Змістова структура моральних цінностей особистості у дитинстві. Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. с. 345-348. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30202/1/2016_%D0%90%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D1%8F.PDF