eprintid: 30204 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/02/04 datestamp: 2019-11-19 08:01:28 lastmod: 2019-11-19 08:01:28 status_changed: 2019-11-19 08:01:28 type: article metadata_visibility: show title: Реалізація наступності у формуванні моральних цінностей у період переходу між дошкільною освітою та початковою школою language: ukraine creators_name: Федорова, М. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2017 publication: Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб. наук. праць publisher: Житомир: ФОП «Н.М.Левковець» pagerange: 221-226 refereed: TRUE referencetext: 1. Гуткина Н.И. Реформа начального общего образования: шаг вперед или назад?/ Н.И. Гуткина // Психолог. наука и образование.- 2005.-№2.-С.5-11. 2. Максимова О.О. Формування соціальної компетентності дитини дошкільного віку як запорука її успішної адаптації до навчання в школі / О.О.Максимова // Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць. – Вип.20 (1-2016). – Ч.2. – Кам’янець-Подільский, 2016. – С. 229 – 234 3. Педагогическая энциклопедия. В 4-х тт.. Том 1. Гл. ред.: А.И. Каиров, Ф.Н. Петров. М., Советская Энциклопедия, 1964. – 831 с. 4. Тернопільська В.І. Особливості виховання толерантності у дітей молодшого шкільного віку /В.І.Тернопільська // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. - К., 2014.- Вип. 82, Част.1., С. 66-71. citation: Федорова, М. А. (2017) Реалізація наступності у формуванні моральних цінностей у період переходу між дошкільною освітою та початковою школою. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб. наук. праць. с. 221-226. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30204/1/2017_%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%96%D0%94%D0%A3.PDF