eprintid: 30207 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/02/07 datestamp: 2019-11-19 10:03:55 lastmod: 2019-11-19 10:03:55 status_changed: 2019-11-19 10:03:55 type: article metadata_visibility: show title: Використання інтегрованого навчання на уроках математики в початкових класах language: ukraine creators_name: Рудницька, Н. Ю. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2018 publication: Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи publisher: Житомир: ФОП «Н.М. Левковець» pagerange: 248-251 refereed: TRUE referencetext: 1. Державний стандарт початкової загальної освіти // Почат. освіта. — 2011. — №18. — 43 с. 2. Навчальні програми. 1 клас: методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2016/2017 навчальному році з коментарем провідних фахівців.— Х.: Вид-во "Ранок", 2016.— 144 с. 3. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи: підручн./ О.Я. Савченко.— К.: Грамота, 2012. — 504 с. 4. Чернецька Т.І. Сучасний урок: теорія і практика моделювання : [навч. посібник] / Т.І. Чернецька. — К. : ТОВ "Прайдрук", 2011. — 352 с. citation: Рудницька, Н. Ю. (2018) Використання інтегрованого навчання на уроках математики в початкових класах. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи. с. 248-251. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30207/1/%D0%A1%D1%82.__2018_%D0%A0%D1%83%D0%B4..PDF