eprintid: 30256 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/02/56 datestamp: 2019-11-21 07:54:23 lastmod: 2019-11-21 07:54:23 status_changed: 2019-11-21 07:54:23 type: article metadata_visibility: show title: Сучасні технології навчання математики у початковій школі в контексті впровадження ідей Нової української школи language: ukraine creators_name: Рудницька, Н. Ю. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2019 publication: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія publisher: Житомир: Вид. О. О. Євенок pagerange: 215-287 refereed: TRUE referencetext: 1. Державний стандарт початкової освіти / Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти: 1-2 класи. – К. : ТД «ОСВІТА-ЦЕНТР+», 2018. – 240 с. 2. Дьяченко В. К. Новая дидактика/ Дьяченко В. К. – М: Народное образование, 2001. — 496 с. 3. Эрдниев П. М. Теория и методика обучения математике в начальной школе (Педагогическая наука – реформе школы) / П. М. Эрдниев, Б. П. Эрдниев. – Москва : Педагогика, 2007. – 208 с. 4. Коберник Г. Особливості застосування інтерактивних технологій навчання на уроках математики/ Коберник Г. // Початкова школа. – 2007. – № 12. – С. 13-15. 5. Кодлюк Я.П. Теорія і практика підручникотворення в початковій освіті [підруч. для магістрантів та студ. пед. ф-тів] / Я.П. Кодлюк. – К.: Інфоромаційно-аналітична агенція «Наш час», 2006. – 368 с. 6. Нова українська школа: порадник для вчителя / Під заг. ред. Бібік Н. М. — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017. — 206 с. 7. Початкова освіта: портрет випускника початкової школи, розроблений відповідно до структури освітніх результатів на компетентнісній основі; методичні рекомендації МОН України щодо організації навчального процесу в 2017/2018 навчальному році; методичні коментарі провідних науковців щодо впровадження ідей Нової української школи; оновлені на компетентнісній основі критерії оцінювання. – К. : УОВЦ «Оріон», 2017. – 96 с. 8. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи: підручн./ О.Я. Савченко.— К.: Грамота, 2012. — 504 с. 9. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие/ Селевко Г. К. – М.: Народное образование, 1998. – 256 с. 10. Сучасний урок. Інтерактивні технології: Наук.-матод. посібн. / Пометун О. І., Пироженко Л. В. За ред О. І. Пометун. – К.:Видавництво А.С. К., 2004. – 192 с. 11. Чернецька Т.І. Сучасний урок: теорія і практика моделювання : [навч. посібник] / Т.І. Чернецька. — К. : ТОВ "Прайдрук", 2011. — 352 с. 12. Хайрулліна Ю.О. Інтеграція мистецтв у процесі художньо-естетичного розвитку учнів загальноосвітніх шкіл / Ю.О. Хайрулліна // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2005. – С. 254-256. – (вип.21). citation: Рудницька, Н. Ю. (2019) Сучасні технології навчання математики у початковій школі в контексті впровадження ідей Нової української школи. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. с. 215-287. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30256/1/2019_%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.PDF