eprintid: 30258 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/02/58 datestamp: 2019-11-21 07:54:50 lastmod: 2019-11-21 07:54:50 status_changed: 2019-11-21 07:54:50 type: article metadata_visibility: show title: Моральні почуття старших дошкільників: підходи до розуміння language: ukraine creators_name: Басюк, Н. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2019 publication: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія publisher: Житомир: Вид. О. О. Євенок pagerange: 274-287 refereed: TRUE referencetext: 1. Адорно Т.В. Проблемы философии морали / Т.В. Адорно. – пер. с нем. А.В. Дранова. – М. : Республика, 2001. – 527 с 2. Бех І.Д. Зростити моральну особистість – головна турбота // Дошкільне виховання. – 2015. – № 4. – С. 6-8. 3. Братусь Б.С. Нравственное сознание личности (психологическое исследование) / Б.С. Братусь. – М. : Знание, 1985. – 64 с 4. Водовозова Е.Н. Умственное и нравственное развитие детей от первого проявления сознания до школьного возраста. - Спб., изд. 4-е, 1891. - С. 100 - 270. 5. Зайченко І.В. Педагогічна концепція С.Ф. Русової : навч. посіб. для студ. пед. спец. вузів / І. В. Зайченко; передм. М. Д. Ярмаченка. – 2ге вид., доповн. і переробл. – Чернігів: ЧДПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2000. – 234 с. 6. Куньч З.Й. Універсальний словник української мови. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2005. 7. Локк Дж. Думки про виховання: Хрестоматия по зарубежной педагогики / Под. ред. А. Н. Пискунова. – М., 1981. – С. 200-238 8. Макаренко А.С. Пед. соч.: В 8-ми т. – Т.4. – М.: Педагогика, 1984. – С. 193-195. 9. Пиаже Ж. Речь и мышление ребенка. – М.-Л.: Учпедиз, 1932. – 412 с 10. Поніманська Т.І. Моральне виховання дошкільників: навч. посіб. / Т.І. Поніманська. – К. : Вища школа, 1993. – 111 с. 11. Поніманська Т.І. Дошкільна педагогіка: навч. посібник для студентів ВНЗ. – К.: Академія, 2004. – 456 с. 12. Савчин М.В. Моральна свідомість та самосвідомість особистості : монографія / М.В. Савчин. – Дрогобич : РВВ ДДПУ імені Івана Франка, 2009. – 288 с. 13. Сухомлинська О.В. Філософія для дітей як педагогічна проблема // В.О. Сухомлинський у роздумах сучасних українських педагогів : монографія / упоряд. : О. В. Сухомлинська, О. Я. Савченко ; авт. кол. : О. В. Сухомлинська, О. Я. Савченко, В. С. Курило, І. Д. Бех та ін. — Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка", 2012. — 504 с 14. Сухомлинський В. О. Вибрані твори: у 5 т. / Сухомлинський В. О. – К.: Радянська школа, 1977. – Т.4. – 640с 15. Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки: навч. посібн. / за заг. ред. З. Н.Борисової. - К.: Вища шк., 2004. - С. 365 - 375. 16. Якобсон П.М. Психология чувств. – М.: Изд-во АПН РСФСР, 1961. – 216 с. 17. Guz S. Metoda Montessori w przedszkolu i szkole. – Lublin, Wydawnictwo uniwersytetu Marii Curie Skіodowskiej, 2006. – 314 s. citation: Басюк, Н. А. (2019) Моральні почуття старших дошкільників: підходи до розуміння. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. с. 274-287. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30258/1/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB_%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84_%D0%91%D0%B0%D1%81%D1%8E%D0%BA.PDF