eprintid: 30272 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/02/72 datestamp: 2019-11-21 08:26:16 lastmod: 2019-11-21 08:29:43 status_changed: 2019-11-21 08:26:16 type: article metadata_visibility: show title: Особливості розвитку ігрової компетентності дитини у контексті наступності між дошкільною освітою і початковою школою language: ukraine creators_name: Федорова, М. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи publisher: Житомир: Вид. О. О. Євенок pagerange: 300-314 refereed: TRUE referencetext: 1. Акулова О.В. Образовательная область "Социализация. Игра". Методический комплект программы "Детство" / О.В. Акулова – СПб.: Детство–пресс, 2013. – 176 с. 2. Базовий компонент дошкільної освіти України / наук. кер. А. М. Богуш. – К. : Видавництво, 2012. – 26 с. 3. Душина В. А. Соціалізація дітей старшого дошкільного віку у просторі дитячої субкультури [Електронний ресурс] / В. А. Душина. – Х., 2012. – 69 с. – Режим доступу: http://lib.znaimo.com.ua/docs/166/index- 49114.html?page=4. 4. Качанова И.А., Трифонова Е.В. Игры дошкольников как проблема педагогической теории и практики: генезис и современное состояние. // В кн.: Актуальные проблемы игровой культуры современного детства – Курск, КГУ, 2008. – С. 93-106. 5. Колесник Н. Є. Реалізація принципу наступності у підготовці майбутніх вихователів та вчителів початкової школи до організації художньо-естетичної діяльності дітей //Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. — 2014. — № 4. — С.100-105 . 6. Кравцов Г. Готовить ли ребенка к школе? [Електронний ресурс] / Г.Кравцов // Режим доступу: http://setilab.ru/modules/article/view.article.php/article=10. 7. Лисина М.И. Проблемы онтогенеза общения: монография / М.И. Лисина. – Москва: Педагогика, 1986. – 144 с. 8. Максимова О.О. Формування соціальної компетентності дитини дошкільного віку як запорука її успішної адаптації до навчання в школі / О.О.Максимова // Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський національний ун-т ім.. І. Огієнка. – Вип.20 (1-2016). – Ч.2. – Кам’янець-Подільский, 2016. – С. 229 – 234 9. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» / О. І. Білан, Л. М. Возна, О. Л. Максименко та ін. – К. : Мандрівець, 2013. – 264 с. 10. Тернопільська В. І. Шляхи виховання соціально-комунікативної культури молодших школярів / В. І. Тернопільська // Початкова школа. Науково-методичний журнал. - 2009. - № 10. - С. 9-12. 11. Трифонова Е.В. Игрушка должна быть очень простой – чем проще, тем лучше [Електронний ресурс] / Е.В. Трифонова // Интернет-журнал: Мел. – 2016. http://mel.fm/2016/04/14/toys. 12. Урунтаева Г.А. Дошкольная психология: Учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. заведений. - 5-е изд., стереотип. - М.: Издательский центр «Академия», 2001. - 336 с. 13. Федорова М.А. Теорія та методика ігрової діяльності дітей дошкільного віку: навч. посібник / М.А.Федорова. – Житомир, ФОП Левковець, 2018.– 149 с. citation: Федорова, М. А. (2019) Особливості розвитку ігрової компетентності дитини у контексті наступності між дошкільною освітою і початковою школою. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи. с. 300-314. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30272/1/2019_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB_%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F.PDF