relation: http://eprints.zu.edu.ua/3029/ title: Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання creator: Шалівська, Ю. В. subject: P Філологія. Лінгвістика description: Досліджено особливості диференційованого підходу до навчання та перспективність впровадження диференціації у процес комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання; розкрито сутність диференціації, диференційованого навчання та диференційованого підходу до навчання; подано класифікацію диференціації за характером організації навчального процесу (профільна (зовнішня) та рівнева (внутрішня) диференціація) та за рівнем пізнавальних можливостей дітей (диференціація за ступенем складності, за ступенем самостійності і за обсягом); означено умови, позитивні риси та труднощі диференційованого навчання. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2009 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/3029/1/34_44.pdf identifier: Шалівська, Ю. В. (2009) Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 160-163. ISSN 2076-6173 language: ukraine