%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Шалівська, Ю. В. %D 2009 %F zu2:3029 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 44 %P 160-163 %T Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання %U http://eprints.zu.edu.ua/3029/ %X Досліджено особливості диференційованого підходу до навчання та перспективність впровадження диференціації у процес комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання; розкрито сутність диференціації, диференційованого навчання та диференційованого підходу до навчання; подано класифікацію диференціації за характером організації навчального процесу (профільна (зовнішня) та рівнева (внутрішня) диференціація) та за рівнем пізнавальних можливостей дітей (диференціація за ступенем складності, за ступенем самостійності і за обсягом); означено умови, позитивні риси та труднощі диференційованого навчання.